Remote support


Alle service henvendelser til Vestjysk EDB Center kan ske på:                    
 

Telefon:

70202116

Email:

info@vestjysk-edb.dk


Alle telefonkald, der ikke bliver besvaret, kommer på en telefonsvarer i vores mail, så kom endelig med en meddelelse, så vil vi reagere hurtigst muligt efter meddelelsens art.

Klik på nedenstående link ved remote support:

 

Ved Christian Christensen

Hent filen og marker for kør 2 gange

Kontakt supporter via telefon
ID nummer meldes til supporter

 

Reaktionstider

Support (almindelige spørgsmål og mindre opgaver)
Reaktionstiden for almindelige spørgsmål og mindre opgaver er samme dag, hvis henvendelsen er modtaget inden kl. 12.00. For henvendelser modtaget efter kl. 12 vil reaktionstiden senest være næste arbejdsdag - men kan dog sagtens være før.

Reaktionstiden for nye opgaver, som medfører oprettelse af et projekt (dvs. hvis opgaven varer længere tid, eller kræver besøg på adressen), vil være svingende afhængig af opgavens omfang.

Kritiske fejl
Ved kritiske fejl, der påvirker flere brugere vil vi være behjælpelige med at påbegynde udbedrelsen indenfor kortest mulig tid, gerne efter en telefonisk klargøring af problemets omfang. Dette kan dog koste ekstra, hvis aktiv opgave skal stoppes.

Kan du komme på internettet, er det som oftest muligt at få et overblik og hjælpe fra kontoret, så der kan spares en kørsel, aktiver nedenstående lille program før du ringer, så går det hurtigst. Den kan også gemmes på PC'ens skrivebord, så den er let at komme til en anden gang.